Som någon annan också sa

Det är inte Björn Gustafsson som är jätterolig, det är alla fjortisar som inte har tillräckligt bra humör.
Det är något jag bara enkelt kan konstatera. Sveriges humorelit består fortfarande av Johan Glans, Robert Gustafsson, Johan Rheborg, Henrik Schyffert och Sissela Kyle. Det finns inte plats för idolkillar. Varför sjunger inte Björn istället? Alla skulle köpa hans skiva.
Nu vill jag inte vara emot honom allt för mycket. Jag är faktiskt inte emot honom alls. Han är rolig, det är ett faktum. Men han är inte bäst. Han har flera år kvar tills han når toppen och jag lyfter på hatten. VIsserligen har jag ingen hatt, men om han blir en av de bästa lovar jag att köpa en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0