Ace Ventura - pojkvänspotential?

Igår kollade jag och Isa på Ace Ventura. Och istället för att göra en recension som jag brukar göra ska jag diskutera karaktären Ace Ventura. Fast för övrigt måste jag ändå påpeka att den här filmen äger allt och alla, den är verkligen fruktansvärt rolig.

Hur som helst: När vi satt där och precis haft ett av de värre skrattanfallen så säger Isa:
- Han är rätt snygg eller hur?
Och ja, hon har rätt! Jim Carrey ser väldigt bra ut med sitt bruna hår och sina bruna ögon. Jag antar att Jim Carrey är lika cool som Ace Ventura privat, men eftersom jag inget vet kör jag ingen pojkvänsanalys på honom. Ace Ventura är så otroligt oslagbart rolig. Han är en av universums coolaste personer någonsin med sin personlighet och frisyr helt enkelt.

Vem skulle inte vilja ha en pojkvän som Ace Ventura? Visst kanske man skulle vilja att han skulle kunna lyssna och vara seriös ibland, men om han absolut inte skulle klara av de punkterna skulle jag nog överleva några år med honom i alla fall. För någon som har ett gummiansikte och utnyttjar det till fullt hela tiden - han vinner mitt hjärta. Sedan har Ace vissa andra plus: Han är tydligen grymt bra i sängen (dock kan jag inte påstå att jag skulle trivas med de små åskådarna man får i hans lägenhet).

Är det någon här som skulle säga nej till djurdetektiven? Berätta gärna varför. Finns det ingen som honom där ute? Ensam på en parkbänk med en skylt där det står: Ta med mig hem. Jag skulle inte tveka en sekund utan bara stoppa ner honom i väskan och inte ta upp honom förrän jag skulle vara i säkerhet från andra kvinnor med samma smak. Så det så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0