Det blev Grace Kelly



Klippt, kort och klart: Det har svajat en hel del om jag är nöjd eller inte, men just nu är jag i alla fall det. Jag hoppas verkligen att jag kommer fortsätta att vara det under hela min 'nya frisyr-period'. Ovan ser ni i alla fall längden på håret, de bilder som även visade resten blev apfula på grund av att jag såg ut som en fjäskig apa. Nu är det stylat och jag har en känsla av att mitt hår har skaffat sig en otrolig förvandlingsförmåga eftersom jag redan hunnit haft fyra olika frisyrer. Kom ihåg; Köp spray. Ett plus är att jag i alla fall har upptäckt en mycket positiv sak med att ha kort hår: När man rakar sig under armarna är det ingen risk för att man råkar kapa lite av håret på huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0