Dumpling

Trevlig gårdag hos Annika med Isa och Anna. Annika berättade den roligaste historien någonsin - lovar. Just nu är det kräftskiva hemma hos mig och jag väntar på Isa som tydligen föredrar min bror och hans gitarr - den svikaren (*Charlie-gubbe*). Men jag ska snart hämta henne. Först ska jag bara lägga ut trailern till filmen Penelope som verkar söt, med skådespelare som Christina Ricci, James McAvoy och Reese Witherspoon (som jag vanligtvis inte brukar gilla, men som jag fick en positiv överraskning av nu). Annika dör väl nu, för James McAvoy är sjukt snygg här, speciellt i något kort hissklipp där han bär hatt!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag avled inte, kan jag informera dig om MEN jag fick både ögon och öron orgasm och en smärre hjärnblödning. Filmen verkar inte sådär jätte bra om jag ska vara ärlig med James McAvoy är sjukt snygg i den!



Christina Ricci har jag aldrig gillat och troligtvis så kommer jag inte börja göra det nu heller... James McAvoys mustach liknande larv som han bär på överläppen... är det bara jag som reagerar på att den faktiskt är relativt lik Jaguarens? Seriöst! Fast såklart så är James finast, haha. Nu börjar jag diskutera med mig själv, förlåt! Eller nej jag ska inte be om ursäkt. Jag tar tillbaka den!



Detta är en film som vi borde se på någon filmkväll/tjejkväll. Perfekt för det om du inte hade tänkt dig något annat? Du har en tendens till att bilda planer innan jag får reda på dem.

2008-08-23 @ 23:19:57
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Eddie

Jag tycker helt klart vi ska se den. James ser dösnygg ut förutom fjantmustachen han lagt sig till med och jag diggar Witherspoons frisyr. Vet inte riktigt om jag gillar själva storyn men den kan nog va niice att chilla till. Var snäll och hör av dig om vilken helg vi ska umgås i ditt rena fina hus:D

2008-08-26 @ 23:30:20
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0