Hemma i mitt eget paradis

Jag har nu kommit hem från Göteborg, till eran glädje hoppas jag. Tråkigt nog kommer jag att förlora gruvligt på 48 poäng, men ärligt i alla fall. Däremot kan jag påpeka att när vi gick runt på Göteborgs gator sent på kvällen så kom två innekillar i 20års åldern fram till oss för att fråga var avenyn låg. (För er utemänniskor så är avenyn en av Sveriges kändaste gator, där maten är superdyr, det är fest hela tiden, alla människor är och det alltid händer något - Salem Al Fakir eller vad han nu heter var där och sjöng igår på Götaplatsen til exempel).

Detta säger er säkert ingenting så jag ska tala om för er vad det stora i det hela ligger; Dom tyckte vi såg ut som folk som visste var avenyn låg. Och då tänker ni säkert; ahmen alla vet väl var den ligger. Icke! För vi pekade åt det hållet man skulle gå INNAN man svängde för att komma dit (helt fel med andra ord). Vi var på väg till avenyn (vilket de inte visste), och de stora pojkarna gick inte fel otroligt nog - för de följde efter (i deras ögon) de undersköna flickorna som skulle dit för att festa med stil - typ.

Trist inlägg av den anledningen att jag just nu är trist. Jag lovar dock dig David att du ska få en Evil Dead 2-recension ganska snart. Tyvärr ingen hyllning - som du sa att du väntade på. Ha det bra små knattar! Eller som Terminator skulle ha sagt:

I'll be back.

Kommentarer
Postat av: David

Tackar.

2008-08-18 @ 22:10:49
URL: http://huck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0