I Åkianernas namn

Hej idag har jag typ inte gjort någonting, märker man när man ser tillbaka. Gjort pannkakor, cyklar 1.2 mil, kollat minimalt på tv och läst massa intervjuer överallt bl a en väldigt intressant med Alexander Skarsgård (det enda skojiga som hänt hittills). Han är tydligen extremt sexigt lång: Nämligen 1.94. En centimeter längre än sin älskade far som jag värdesätter mycket högt!

Nu har jag massa jobbig text jag måste skriva så att det inte blir sådär cp som det JÄMT blir med bilden om jag skriver för lite. Hm. Just ja, jag fick en kommentar i mitt 'Höstens filmer'-inlägg om att Harry Potter-filmens premiär möjligen skulle ha flyttats till 2009. Jag har gjort en del efterforskningar, och det är sant. Vi får vänta till juni eller juli nästa år. Plågsamt!

Jag har EXTREMT tråkigt och min enda underhållning är en trevlig kille från Stockholm. Dock envisas han med att då och då skriva massa sliskkomplimanger hela tiden bara för att han vet att jag hatar det. Nu kommer han säkert gå in här och läsa det bara för det. Äsch, han överlever. Han vet nog att jag tycker om honom ändå även fast han är lite.. någonting.

Aja nu ska jag försöka hitta något roligt att sysselsätta mig med, typ göra efterforskningar John Garmouts historia eller liknande. Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0