I Zac Efrons avlagda italienska loafers

Massa som jag känner började skolan idag, så jag fick tappert klara mig ensam. På morgonen såg jag Pulp fiction som var sådär och sedan ringde Annika (som överlevde sin första dag) och jag åkte över till henne. Jonte, Isa och Eddie kom senare och vi (Annika och jag) bestämde oss för att se båda High school musical-filmerna. Jag hade inte sett någon av dem, och jag tyckte att det var dags! Zac Efron är MYCKET underhållande, om vi säger så.

Min syster Malin har börjat sjuan och visar sig vara mycket populär. Eller det visste vi ju redan innan med tanke på allt snack man hört via rykten och personligen på fester. Hur som helst ringde hennes största beundrare mig på min mobil och ville ha hennes nummer, vilket jag blankt sa nej till. Om vi säger såhär - envis liten jävel, ringde upp tre gånger för att bara tjata. Han vägrade helt enkelt inse all fakta jag gav honom. Stackare! Men men, det är inte av någon större vikt. Lite chockerande bara. Vi såg Casanova sen också, en hel del filmtittande har det blev det idag.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0