Idioterna i baksätet - The film

Ystad som bäst; Isa och Emelie på nya äventyr. Det mest nämnvärda är att jag har varit vittne till den nya Wallander-inspelningen. Jag har aldrig sett en Wallander-film och har ingen aning om vad denna heter, men när ni ser den; Så vet ni att jag har sett scenen där alla protesterar - live! Jag tänker smyga ut och kika lite mer senare.

Apropå intressant film så kommer det snart komma ut en ny, "Idioterna i baksätet". Den handlar om två flickor som heter Emilia och Isabelle, som är 15 och 16 år. De träffar en kväll två pojkar i åldern 19 och 21 vid namn Charles och Ja-kopp. Isabelle och Emilia väntar i evigheters evigheter på en blåsig strand där de bygger ett vindskydd, när pojkarna kommer trampar Ja-kopp sönder vindskyddet. Sedan sätter sig de i baksätet på Charles vita nya Volkswagen där de tvångslyssnar på Britney Spears och Atomic Kitten. De är mycket rädda för Charles för dem långt bort från den civiliserade staden Östad. Kommer idioterna i baksätet att dö? De misstänker nu att de kommer att bli våldtagna, att Ja-kopps okända men ryktade plan (filmen är en uppföljare på "Idioter med rosévin utblandat med lidl-sprite", då Ja-kopps plan började att ryktas) kommer att verkställas. Hur kommer detta att sluta? Försöker de mörda dem? Eller är det den ökände Jaguaren som ligger bakom allt? Se filmen! Den innehåller allt; Humor, erotik, spänning och lite inslag av vårrullar.

Kommentarer
Postat av: anna

hallå ni måste berätta på riktigt. okej!? det där duger minsann inte

2008-08-05 @ 19:30:14
URL: http://therainbowyouknow.blogg.se/
Postat av: Annika

haha jag väntar spänt på den filmen! Jag blev även väldigt nyfiken på föregångaren "Idioter med rosèvin utblandat med lidl-sprite". Verkar intressant den med!



Emelie du har myckat att ta igen för Anna hon vet ingenting om vad du och vi har gjort. Jag har redan fyllt i ett par luckor åt henne men jag blev förvånad över hur otroligt efter den flickan är... Men jag gillar Anna ändå för att hon är smart!



FÖRRESTEN så har Anna, Eddie och jag mytat ihop oss så ni måste följa med!

2008-08-06 @ 14:17:13
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Annika; Jag har bestämt mig för att inte tillbringa två av mina sista dyrbara dagar tillsammans med Lars och hans bleke kompis vid en äckligt bad. Tyvärr!

2008-08-06 @ 18:29:24
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/
Postat av: Eddie

Hahaha, jag längtar tills jag får rikta blicken mot dessa två filmer:D

2008-08-07 @ 23:00:11
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0