Jag hatar John Blund

Jag är så himla sur, mitt mål var att gå upp klockan sex idag. Av den anledningen att jag då skulle vara trött ikväll och kunna gå och lägga mig klockan åtta eller något. Men självklart somnar jag om och vaknar klockan nio. Jag HATAR mig själv ibland. Eller nej jag hatar inte mig själv, men jag är fruktansvärt irriterad. Mitt tidsschema sprack totalt.

Idag ska jag i alla fall vara med Sara och möjligen Rasse, om han svarar på mitt sms någon gång. Det var ett tag sen jag träffade dem båda, så det ska bli trevligt. Jag får också damp på att jag inte får tag i Jonte, vi ska ta oss in till Västerås och skolan tillsammans imorgon men det är rätt svårt när han är inloggad på msn och vägrar svara. Nu har jag i alla fall skickat ett sms och det är bäst att han reagerar. gah. Ska duscha nu och kyla ner mig. Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Annika

varför inte bara ringa honom?

2008-08-21 @ 12:05:02
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Om han inte svarar på sms lär han inte svara när jag ringer ^^

2008-08-21 @ 12:12:22
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0