Mobilbaracken

Min mobil har varit död i ett och ett halvt dygn och när jag fick igång den igen visade det sig att den bombats med sms. Hela fem stycken! Mycket för min del. Men dock var det inte från massa personer utan det var bara från Annika och Rasse. Annika stod för två som i princip innehöll samma sak och Rasses.. Det första var mycket trevligt och befann sig i kategorin 'Välkommen!', medan de andra två dalade. Det andra var rätt kallt och det tredje var helt klart irriterat. För första gången någonsin (i min historia) skulle Rasse ha filmkväll hos sig och man var till och med bjuden på mat (vilket han meddelade i det första trevliga smset). Dessvärre skulle jag på kräftskiva vilket jag mycket klart och tydligt meddelat hela gänget (förutom David) två hela gånger. Till och med fler till Jonte. Ingen verkade dock bry sig att lägga det på minnet så det slutade med att Sara ringde mig och frågade vart jag var. Hm. Hoppsan! Helt ointressant inlägg.

Imorgon börjar skolan på allvar. Hoppas det blir riktigt kul och bra. Jag har varit superplanerad nu och packat min väska med bläckpenna, sudd, superplanerad kalender, schema, alla papper påskrivna (så att jag kan lämna in dem imorgon - de är till och med i plastficka!!!!), mintpastiller, rosa penna, blyertspenna, Batman-anteckningsblock, såndär metallplånbok, -med pengar i, busskort, tillfälligt busskort, snygga näsdukar, nyckel med Catwoman-nyckelring och 20 enkronor. Jag tror det var allt. Erkänn att ni är riktigt imponerade? Hela jag utstrålar 'Jag är en bra elev!'-anda. Min nya mentor Mattias tycker nog det i alla fall för när han pratade med mig och min mentorgrupp var jag typ den enda som tittade på honom - med andra ord; Jag var den enda som såg ut att lyssna. Dock hade det sina nackdelar eftersom han inte hade någon annan att hålla ögonkontakt med så blev jag ett officiellt stirroffer. Aja nu ska jag sova (/upptäcka att det inte går för jag sov för länge i morse och börja läsa 'lite' Georgia Nicholson). Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Annika

Plåtetui! Har ingen aning om hur det stavas men det kallas det...



Jo jag märkte att du var en aning frånvarande, särskillt när jag senare ringde och då du faktiskt svarade.

2008-08-25 @ 08:08:31
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0