Trevlig dag à la dagen innan skolan börjar.

Jag träffade Rasse, Sara och Jonte idag - hemma hos Jonte i Mölntorp. Vi såg 10 orsaker att hata dig och vår skolfilm innan Rasse åkte hem. Han skulle på träning den svikaren, och var sådär lagom nöjd för att han börjar på måndag och vi andra imorgon. Sen såg vi resten på en bit av Leon innan vi droppade av. Jonte påstår att Leon var hd men jag såg då ingen skymt av den kvaliten.

För de som läser Annika Strömbergs blogg och också dagens två senare inlägg (annars kan ni göra det här och här) har kanske märkt att Annika (som råkar vara en mycket god vän till mig) verkar ha fått en hög av beundrare i sin nya klass. Låter väldigt trevligt tycker jag och vill gärna höra mer! Och det lär jag få imorgon då jag ska träffa henne, och ni andra får väl hålla utkik i hennes blogg - för jag tänker inte avslöja något!

Imorgon börjar jag som sagt skolan och gymnasiet och det kommer att bli lääääskigt och nervöst. Som tur är har jag Jonte att anlända med, så jag lär väl inte dö i alla fall. Jag hoppas på en bra start så att jag inte kommer gråta på måndagmorgon då vi kör igång på riktigt. Festligt. Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Annika

Efter den där snygga bilden på mig så kommer jag att avskys. Haha!



Jag tror att din och Jontes dag kommer bli tres magnefiq. Du är lätt att tycka om! :D

2008-08-21 @ 20:27:44
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0