Är det här vad du har letat efter?

Jag och Isa hade ganska kul i Göteborg åt en viss person som gillar att vara viktigare än han är. Det finns ju faktiskt de som skulle göra mycket för att få ta del av dessa viktighetsknep, så därför ger jag er nu dem - alldeles gratis! Däremot bör man vara medveten om att dessa medel att förbättra verkligheten i vissas ögon är samma sak som att ljuga!

1. Vad som händer
2. Vad du säger

1.
Du står i kassan på en usel gymnasiedans
2. - Jag kan fixa VIP-biljetter till alla till denna nattklubb!

1. Du tar en morgonkaffe hos din kollega innan lunch.
2. - Sorry, vi får ses senare för jag är på ett litet möte.

1. Du tittar på teve och äter chips med en kollega.
2. - Jag är lite upptagen, jag är på en firmafest.


Kommentarer
Postat av: Isa

jag ÄLSKAR viktiga personer!

2008-08-18 @ 19:18:26
Postat av: Isa

jag ÄLSKAR viktiga personer!

2008-08-18 @ 19:18:44
Postat av: David

Om man säger det två gånger är det mer sant.

2008-08-18 @ 22:13:19
URL: http://huck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0