Yoko Ono eller Grace Kelly

Nästa inlägg kommer att innehålla en överraskning - nämligen hur jag har klippt mig. Jag är grymt osäker men har en ide som jag ska diskutera med min frisör. Problemet är att jag inte riktigt kan förklara iden för någon. Hm, högst på önskelistan står i alla fall S-N-Y-G-G-T, vilket Maggie Gyllenhaals frisyrer alltid verkar lyckas uppnå. Jag borde skriva till henne och fråga hur hon gör.

Ni får med spänning vänta på resultat, och räkna med att jag antagligen kommer att bli onöjd. Jag vill inte låta som någon pessimist, men så blir det nästan alltid. Och nu regnar det ute ser jag. Eh. Jag som ska cykla 5 km till frissan. Inte för att det är långt men jag blir garanterad blöt, och jag använder inte gallonisar som på dagis.

Nu måste jag kila! Snällasnälla, håll tummarna jättehårt. Okej? Jag ska anstränga mig för att vara evigt tacksam. Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: anna

jag håller tummarna!

2008-08-08 @ 17:28:11
URL: http://therainbowyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0