- Åh, ett marsvin, precis vad jag alltid önskat mig!

Dagens början hade ingen större inverkan på fortsättningen. Jag och Annika tog halv två bussen till Västerås och förhandlade lite (därav bilden, vi åt cheeseburgare - denna dock tagen i Visby)  innan vi mötte Eddie och Anna klockan tre. Nu har jag bara två julklappar kvar! En till pappa och en till Johan. Jag ska bara kolla lite med mamma innan jag inhandlar pappas och Johans skulle pappa&mamma fixa när de ska in. Sedan ska jag köpa ramar till farmor&farfar/mormor&morfar - det blir ego med inramad bild på mig! Så allt är frid och fröjd. Jag är nöjd med de flesta, även om det blev lite stress. Köpte alla förutom Anna och Malins idag. Absolut nöjdast är jag med Malins julklapp, efter det är det Anna och Eddie - så ni måste alltså bli glada! Jag tänkte efter detta inlägg skriva lite julklappsrim innan jag ska sova. På fredag blir det eventuellt julklappsbyte tillsammans med Eddie, Annika och Anna - så jag kan väl lägga ut deras rim då. Jag kanske kan göra något kul av det, vi får se!

Farfar fyllde 80 idag också, för den delen. Helt okej kväll hos honom och farmor med andra ord. Jag fick se Janne i Hillstas nya bebis. Den heter Gunnar (hihi) och är SÅÅÅÅ söt. Bara några månader gammal.

Äsch nu ska jag inte uppehålla mig själv mer. Sov gott små barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0