17 mycket tydliga anledningar till varför jag aldrig mer går på en Sävefest

1. Musiken är jättedålig.
2. Jag hatade att dansa där.
3. En kille blev nerslagen och svimmade.
4. Ingen kunde stå upp och så alla ramlade över en...
5. .. och jag fick en smäll rakt på munnen av en tjej...
6. .. och en annan spetsade mig med sin stilettklack.
7. Inga mysiga trevliga människor var där (nästan).
8. Man får jätteont i fötterna.
9. Det kostar 100 kr insläpp.
10. Och 20-30 kr om du vill ha dina kläder i garderoben.
11. Jag kunde inte gå när jag ville eftersom min mobil låg i Victorias väska, i garderoben.
12. En jätteläskig typ såg ut som han äckel i Strandvaskaren och Sandor/slash/Ida.
13. Man måste prata med sig själv eftersom ingen hör en.
14. Runt halv ett kom på exakt hur mycket hellre jag hade varit hemma med Sallyman och tittat på Sunes jul.
15. Jag fick gå helt ensam längs vattnet i regnet i otroligt svullna fötter (resulterade i stapplande och haltande gång) och det måste varit den mest sorgliga synen någonsin. Om någon sett mig där ute i kylan hade personen känt medlidande så det räckt för resten av dens liv.
16. Jag fick en cp känsla som gjorde mig deprimerad och inte gick att få bort.
17. Jag kom hem klockan två och sov endast 3 timmar och en kvart.

Nu är jag ju väldigt negativ så jag ska faktiskt säga inte bara två, utan också TRE bra saker med igår!
1. Jag fick höra en väldigt fin förklaring om varför Hemse var SÅ mycket bättre än När (?) av en väldigt krullig kille. Jag tror att han var den enda normala människan där. Om jag inte fattade det fel var När ett äckligt litet hål där värsta sortens inavel och incest ägde rum för alla som kom därifrån hette Karlsson eller Larsson i efternamn.
2. När Carro och en snigelpojke stod på dansgolvet (när de tänt alla lampor och alla skulle gå) och hade lite kul så går en kille förbi. Han stannar och tittar på dem, rynkar ihop hela ansiktet, skakar på huvudet och ser allmänt äcklad ut. Sedan går han vidare. HAHA.
3. Man fick gratis vatten och tillgång till toaletter. (jag ansträngde mig verkligen med denna punkt)

Egentligen finns det en fjärde (mycket söt "bartender" - de som håller upp vatten i plastmuggar kan omöjligt kallas för det) men den punkten mosades i slutet av kvällen (han hade flickvän).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0