Bra kombinationer

Matteprov och dataprov idag, mindre roligt. Det gick bäst på matteprovet men det var ändå jättekonstigt, plus att en vikarierande tant var jättesur, arg och läskig. Sedan fick jag tillbaka engelskarecensionen av Twilight! MVG TJOHO. Hon skrev att min engelska var "excellent". Det är inte sant, även om jag bara hade tre fel. Det är ibland allt för lätt att överträffa sig själv (med senaste matteprovet i åtanke).

Sally och jag har haft ett mycket givande samtal om Sunes jul/Johnossi. Jag hittade Sunes jul i väskan och blev överlycklig, det tyckte Sally var läskigt - och tog upp sin DVD ur sin väska! De ska komma lite senare innan Sävegrejen (och när jag senast skrev att den var alkoholfri - enligt lagen - menade jag att man INTE FÅR ha det, men att ALLA HAR DET ÄNDÅ. Så nu är alla frågetecken uträtade, JESPER!)  så vi sjunger Singstar, äter jultallrik (vissa av oss) och har allmänt kul - hoppas jag.

12 december är Johnossi är Örebro -retligt


Kommentarer
Postat av: sally

känner att det bara var jag som gillade den läskiga tanten ^^:)

2008-12-12 @ 18:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0