Dan före dan före dopparedan - och jag börjar ana oråd

Det hände igår något alldeles fruktansvärt. Jag fick tjockihalsenhosta. Det beror antagligen på att Malin och jag sov med fönstret öppet nästan hela natten (på grund av att pappa hade eldat i brasan så mycket att värmen var olidlig). Men det är faktiskt TVÅ DAGAR kvar till julafton - och jag FÅR INTE BLI SJUK. Och just nu är det inte bättre. Jag sov jättedåligt hela natten, jag har en lätt huvudvärk, lite värk överallt faktiskt och HOSTHOST. Jag har inte feber även om jag sov som det men... jag döööööör. Denna sjukdom måste försvinna - FORT. Plus att Malin och jag skulle ha den där överraskningen till mamma och pappa - som inkluderade sång från min sida. Tror ni att jag kan sjunga nu? NEJ. Herregud, någon där uppe måste hata mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0