Din blondhet är din gloria

Fruktansvärt rastlös dag idag, men det brukar bli så när man är den enda i hela Sverige som är ledig. Inte för att jag klagar så värst. Imorgon blir det inhandling av pepparkakshusingredienser, förhoppningsvis lite julklappsbyte sedan också. Jag ska försöka stämma av en träff/kväll med Rasse, Sara, David och (alltid eventuellt) Jonte. Vi får väl se, jag är öppen för förslag.

Nu ska jag ut och springa innan jag dör av tristess och dåligt samvete. Kvällen ska spenderas med att sätta rätt rim på rätt julklapp och sedan ska jag tvinga lillasyster att titta på Nötknäpparen och Muskungen - den mysigaste nostalgifilm som finns!

Jag hittade förresten alldeles underbara skivor inne på Skivbörsen igår. Jag tänker tvinga farmor&farfar att köpa dem i år, i stället för pengar som jag brukar få! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0