Han som har mest saker när han dör vinner

Jag var nyss inneAnnikas blogg och påmindes lite om våra roliga stunder i Västerås. Så just därför tänkte jag föreviga min elakaste, bara för att det är kul att ha sedan (min dagbok är gömd hemma hos Isa har jag kommit på, och än vågar jag inte göra inbrott med nyckel ifall de har installerat något nytt läskigt larm inför Afrikaresan).

Annikas hår var ovanligt platt och rakt idag p g a hårspraysbrist. Och faktiskt syns det ovanligt mycket skillnad på Annikas än det gör hos vanliga människor. Fast det är absolut inte fult, även om min kommentar pekar väldigt klart på det! Hur som helst:
Vi möter Anna och Annika utropar överlyckligt:
- Anna! Du har också rakt hår!
Då en elak (men ack så rolig) tanke slår mig och jag vänder mig skrattandes till Annika:
- Jag tänkte säga: "Men hennes är ju snyggt", men jag insåg hur taskigt det skulle vara!
Sådana är vi. Vi tänker elaka saker som vi skrattande ångrar och två sekunder senare erkänner. Allt blir så mycket roligare då! I alla fall i våran värld. Godnatt VERKLIGENVERKLIGEN på riktigt små tråkmånsar!

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha. Jag gillar att du förmedlar det vidare till halva världen också.



Du har förresten mina glasögon. Komposta inte din väska eller något nu för jag kan behöva dem senare.

2008-12-18 @ 06:34:29
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0