I’m not that chained up little person still in love with you?

Jahapp, då var säsongens sista Bonde söker fru över. Om vi bortser från nästa vecka då det blir ett sånt där "vad hände sedan"-avsnitt. Jag missade gårdagens då de valde eftersom farfar fyllde och det sög väl. De som jag verkligenverkligen var intresserade av var Peter-bonden mf och jag ville VERKLIGEN inte att han skulle välja Wille. JAG VILLE HA PETER. Så otroligt vacker, blyg, snäll och gullig människa! Min blivande pojkvän förhoppningvis, eller rättare sagt: En kopia som inte är homosexuell.

Alltså jag mår verkligen inte bra av att kolla på sånt där. Jag får ett ruskigt sug efter att bli kär i någon som är kär i en tillbaka. Som bonden Magnus och hans Emma. SÅÅ kära i varandra. Jag vill bara... jag vet inte vad jag vill. Jag vill ha någon av dessa pojkar nedan (och det finns bara en bild på Jérémie Renier där man ser hur snygg han är men den hittade jag självklart inte så ni får en med hans häftigaste tshirt istället) och någon av dessa personliga egenskaper: Eller innan ni läser det nedan så ska ni veta att det är dessa jag vill ha som POJKVÄNNER. De MYSIGA killarna, inte sexgudarna á la Christian Bale.

POJKVISVÄNNER

1. Spela ett instrument
(jag inbillade mig alltid förut att jag inte föll för det, men nu har jag kommit ut)
2. Ha ett jättecharmigt leende
3. Vara jättecharmig
4. Ha mysiga stickade tröjor utan knappar på vintern
5. Inte lyssna på hårdrock
6. Inte vara jättetanig
(inte för att det är något fel i sig, men jag ser så enorm ut bredvid sådana)
7. Ha jättesnyggt och mysigt skägg
(och klä i det också)
8. Snyggt krull, speciellt badkrull!
9. Ge en jagärsåförälskadidigattjagsnartupphör-blickar när man ser på varandra på avstånd
10. Ge mig kyssar som i mina "2 perfekta dagar"-texten.
11. Ha parfymen Lacoste Essential på sig.

Som sagt, alla lurande små friare: Inga måsten någonstans, utan bara några plus ni kan ha! Jag råkar vara väldigt öppen för förslag.

Kommentarer
Postat av: Katt-Ulla

Vad fan äre för fel på hårdrock? ^^

2008-12-18 @ 22:21:02
Postat av: Emelie

Inget fel, men vissa lyssnar BARA på cpskrik-rock som jag inte kan namnet på!

2008-12-18 @ 22:29:41
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag tror du menar methal Emelie!



Och vad var det för fel på Wille??? Han var som en föryngrad Jonas Gardell. Helmysig på något vis. Den andra killen sa ju aldrig något förutom att det "kändes bra". Jag gillade Jonas Gardell 2.

2008-12-19 @ 05:59:59
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0