Jag har börjat bli sämst på rubriker

Jag är helt dödligt trött verkligen. Somnade till lite ofrivilligt ett kort tag och för att förhindra att det händer igen har jag suttit mig upp. Jag planerar SNART gå ut och jogga en halvtimme, sedan in och städa undan. Sedan blir det lite Shakespeare in love, julkalendern+julpyssel, kvällsmat+diska och klockan ..... BAJS. Jag glömde köpa tvkalendern idag kom jag nyss på. Jag VISSTE att det var något. USCHELIBAJS. Jag får göra det imorgon för jag orkar verkligen inte ta mig in till Österport.

Vart var jag innan jag så bryskt avbröt mig själv? Just ja, klockan nio är det något julsånggrej på fyran som jag tänkte se. Jag borde egentligen sova då, men om det är bra kan jag offra mig. Alltså... Det är någon extremt läskig och hög hornliknande signal som tjuter inte långt ifrån mig. Så att det hörs över hela Visby minst. GUD vad läskig. Säkert varnar den för tsunamis. Eller så är den värsta fallens tinitus. Aja, om jag dör vet ni varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0