Jag lovar, jag är snäll

Egentligen har jag varit dålig och inte gjort klart insändaren och intervjun eller läst massa i boken, MEN: jag har joggat långt, och jag tror det var till Snäck. Helt säker är jag faktiskt inte, men det är i alla fall en strand och ett stort snett gammalt hotell där. Jag stannade inte en enda gång, jag hade ett bra tempo och när jag väl var hemma flåsade jag knappt. Läskigt! Jag borde vara arg på mig själv oftare innan jag drar ut och joggar.

Nu ska jag skriva färdigt svenskauppsatserna och sedan skicka in dem till Ingalill (/klassföreståndare/svenskalärare) så att hon kan kolla på dem lite. Mitt bok problem har jag löst. Jag struntar i Låt den rätte komma in och läser Ett ufo gör entre. Vi får väl se hur det går tidsmässigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0