Månadens bioettor?

Första december är inte bara den stora invigningen till julen, utan är också (precis som alla andra första datum i månader) då man börjar fundera över kommande filmer. Kommer det att gå någon bra på bio, är det någon jag verkligen vill se? Istället för att berätta vilka jag vill se, tippar jag istället på vilka som kommer att dra mest publik eller kommer att bli mest omtalade/granskade.

Les grandes personnes, 5 dec

Verkar som en mysig film. Drar många besökare på grund av Björn Gustafsson?

Vi hade i alla fall tur med vädret - igen, 5 dec
Väldigt många svenskar avgudar den första. En uppföljare tycker säkert många blir intressant.

Pojken i randig pyjamas, 19 dec

Den bästasäljande boken är nu film. Ett vanligt tema men i ny tappning kanske lockar?

The duchess, 19 dec
Verkar som ett storslaget kostymdrama med de fantastiska skådespelarna Keira Knightley och Ralph Fiennes. Dessa filmer brukar inte alltid komma till sin rätt, men Keira intresserar många (även de som inte bryr sig om bra skådespelare i allmänhet, ja såklart är hon alltid galet snygg).

Yes man, 19 dec

Jim Carrey är tillbaka - vilket säger allt.

Australia, 25 dec
Det har snackats om en ny Casablanca. Personligen är jag tveksam, men folk tror ju vad de vill (och i sin tur går och ser den).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0