Och inte ens drömmar som slår in existerar i min värld

Ingen morgoninlägg imorse, ledsen för det alla pigga. Inte mitt fel dock, utan blogg.se vägrade att logga in mig. Sådant är livet! Det jag tänkte berätta om imorse var min alldeles perfekta och supermysiga (njaa nästan i alla fall) dröm om en väldigt fin pojke. Några detaljer får ni inte - det är alldeles för pinsamt. Det slutade i alla fall med att en klasskompis till mig sa;
- Åhh han är så kär i dig! Det är så himla gulligt (typ),
och att min väckarklocka ringde. Gissa om jag blev arg? Jag drömmer ALDRIG något romantiskt och när jag  för en gångs skull..... GRR säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Annika

Var det då du började sms tracka mig klockan sju på morgonen?

2008-12-02 @ 18:37:29
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Annika

Var det då du bestämde dig för att sms tracka mig klockan sju på morgonen?

2008-12-02 @ 18:38:53
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0