SÅ NÖJD

Om ni inte visste det så har moviezine.se sökt efter filmbloggare den senaste tiden och ville att man skulle skicka in ett mejl om man var intresserad - vilket jag självklart gjorde för.. ca 2 veckor sedan? NU HAR JAG FÅTT SVAR. Inte för att jag fick vara med., men i alla fall så himla nöjd!

"Hej Emelie!

Tack för ditt svar! Vi gillar verkligen bloggen. Men jobbar för närvarande på att utveckla ett bloggverktyg för MovieZine, och först då får vi se hur många bloggare vi ska ha på sajten. Så att jag får helt enkelt spara ditt mail och höra av mig igen. Ha det bra så länge :)

Mvh
Alexander
moviezine.se"

Jag hoppas verkligen att de hör av sig. Jag dör av lycka om de hör av sig! Eller egentligen hoppas jag mest att han var ärlig, gillade bloggen och inte skrev sådär till alla, men äsch. Nu ska jag ut och springa, pusselikram små barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0