She took your bicycle

Jag kan aldrig komma fram till om jag tycker att Carson Parker är snygg eller inte. På vissa bilder tycker jag att han sådär och har fula läppar, på vissa är man grymt snygg och cool. På denna bild är han dock en gud, det kan väl alla hålla med om?

Dagen är planerad. Skola, Österport för att kolla på skor och kläder (till imorgon), hem, jogga, plugga matte och datakunskap. Antagligen kommer jag inte lyckas hålla mig borta från datorn men i alla fall. Jag måste verkligen lära mig att stå emot.

Jonas Gardells bok Ett ufo gör entre är för den delen utläst om ca... väldigt få sidor. Bra, för vi har svenska första lektionen. Nu är det skolavslutning i boken och det får mig att tänka på när vi slutade nian. Mycket sorgligt. Jag saknar dem, även om jag har det bra nu. Men sådant får man alltid räkna med faktiskt. Nu skriver jag bara för att fylla ut, så att inte bilden blir sådär cp igen. Äsch det får bli som det blir. Puss.

Kommentarer
Postat av: Isa

Jo, på vissa bilder ser hans mun jättekonstig ut och på vissa är han helt sjukligt snygg!

2008-12-10 @ 21:10:25
Postat av: sally

hrm... ansikte snyggt kropp... lite äcklig?

2008-12-11 @ 01:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0