Sorg och elände

NEEEEEEEEEEEEJ det kan inte vara sant! Eddie bered dig på en hjärtattack: Dom har skjutit upp premiären av Kenny Begins till 25 mars. Enligt moviezine.se är anledningen följande:
"Anledningen till förseningen uppges vara att regissören vill få in mer specialeffekter i filmen. Två svenskar, Tor-Björn Olsson och Mathias Larserud, leder arbetet med specialeffekterna i "Kenny Begins". När de är färdiga med det ska de arbeta med James Camerons kommande film "Avatar" tillsammans med företaget Weta, som bland annat gjort effekter till "Sagan om ringen"."

Gud vad hemskt. Som en liten parantes måste jag påpeka att Ville (min filmlärare) berättade om någon elev som gått på Filmgymnasiet och sedan varit med och gjort specialeffekterna till Sagan om ringen - det kan ju vara en slump med dessa ovannämnda män, men ändå!

Kommentarer
Postat av: Eddie

Sålänge det kommer till en biograf nära oss så är jag nöjd. Fråga din bildlärare efter namnet på den älskvärda pojke som gjort specialeffekter till Sagan om Ringen Jag är giftermålssugen:D

2008-12-03 @ 19:59:03
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0