Stönanden från trevliga caféen i Visbystad

Coldplay till Sverige? Något jag skulle vilja gå på faktiskt, men säkert asdyrt. Anna vad säger du?

Min planering sprack idag. Såklart. Det blev världens längsta stanstund på grund av fika och att resterande skulle fixa foton och bla bla. Men jag har nu en halternecktopp och ett par lägre klackskor tills imorgon kväll(/natt). Sävefest om jag inte nämnt det. Det innebär (som jag förstått det) att alla gymnasielever får gå på samma fest och dansa. Utan alkohol, säger lagen. Det är nere på Hamnplan, någon krog här i Visby. Jag är inte så insatt menmen. Det blir så när man inte gillar att dansa.

Kommentarer
Postat av: anna

NÄR HUR VAR!?!?!?!?

2008-12-11 @ 07:42:59
URL: http://nitton9tre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0