The good side

Det blev en snuskigt onyttig frukost imorse men jag tänkte gottgöra det genom att jogga i eftermiddag. Hela jag är snuskig för den delen, jag orkade verkligen inte tvätta håret så det är äääckel. Det syns inte, men det KÄNNS - så min plan är "RÖR EJ".

Carro och Victoria kommer att få damp på mig idag. Vi har bokat fotostudion och en systemkamera för att kunna ta lite julbilder på varandra, men jag känner att jag avgår idag och skjuter upp det. Anledningarna är följande: a) mitt hår är som sagt äckligt, b) det enda juliga jag äger är mina strumpbyxor, c) idag är sista chansen att diska/städa upp all skit är hemma, d) jag ska jogga, e) och se julkalendern och slutligen f) jag måste läsa fasligt mycket i Låt den rätte komma in. De kommer helt klart bli sura men jag kan locka dem lite med att jag kan spela in julmusikalen om de är nådiga.


Kommentarer
Postat av: sallly

tom sally blir arg du kan ju berätta något så jag inte behöver ta me alla mina hundra kilo kläder ^:O men så vi gör de inte idag ?

2008-12-03 @ 07:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0