Torr rimmar på porr

KLAR. Vissa julklappsrim kanske kan behöva finslipas, men ändå. Jag har en grund att stå på, om vi säger så! Jag är så FRUKTANSVÄRT stolt över Malins julklappsrim! Ibland kan jag ju vara riktig fyndig. Mammas funkar bra det också, mest för att kopplingarna är snygga till julklappen. Jag brukar först försöka komma på vad jag vill få fram, och sedan komma på ett ord att rimma på och ibland väldigt osammanhängande väva in det i meningen. Det är himla kul faktiskt, speciellt när det blir bra! För er som inte orkar hitta på egna personliga rim, besök länken nedan. Den är faktiskt praktisk och bra, det är bara att söka och man får napp på det mesta. Till och med avancerade grejer. Fast nu har jag ju som sagt skrivit egna, men i alla fall! Nu blir det godnatt på riktigt, det är en dag i morgon också. PUSSKRAM.

http://www.rimstugan.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0