Typiskt

Jag känner att det håller på att bli alltför många bittra inlägg. Anledningen är att när jag är bitter så skriver jag. Men just nu är jag bara så sur för att jag upptäcker mer och mer att när man är den enda lediga personen i hela Sverige så behöver man egen underhållning när alla sover. Och eftersom jag är filmintresserad låter ju film bra. Dumt nog så tänkte jag inte på det innan så alla mina bästa filmer (och de som jag får lust att se) är självklart kvar i Visby. James Dean-filmerna, Harry Potter ... Jag vill verkligen se Öster om eden, och Harry Potter för att jag fick världens Gary Oldman-sug (Sirius Black, för er som inte vet). Jag måste rota lite i min filmhylla. Och i framtiden ska jag försöka vara lite positiv.

Imorgon blir det stan och julklappsinhandling, ett tag ensam och sedan kommer Anna, Annika och Eddie. Jag vet inte riktigt vilken tid jag ska ta mig in än, men planerar än liten joggingvända på morgonen. Farfar fyller år, så kvällen kommer att ägnas hos honom och farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0