Världens mysigaste julklappsbyte

Japp, jag har lovat er. Ni ska få mina vackra julrim till tre julklappar. Dock orkade jag inte fotografera vad jag fick för idag har jag varit julig och inte ambitiös! Det blev julgransletning, julbord och filmen "Nötknäpparen och Muskungen". Malin och jag ska se färdigt den snart. Egentligen borde jag gjort min pepparkakshusdeg idag men jag var för lat. Imorgon bitti blir det ett måste, plus lite andra pepparkakor! MYSIGT. Men nu ska ni få vad jag inbillar er att ni längtat efter!

1. Anna. Av Anna fick jag en trosa och ett "Made by Anna"-armband. Det var jättefint, men tyvärr så måste jag meddela att jag inte får på mig det!
Anna kallas internt av oss nära vänner "The Hulkman", jag tror ingen riktigt minns varför men väldigt kul i alla fall. Under mitt höstlov så skulle jag på Skarsgård-teatern i Stockholm men innan tåget gick smet jag in på HM och hittade... VÄRLDENS MEST PASSADE T-SHIRT. Den var lite dyrare än vårat utsatta pris (100 kr) men det var det helt klart värt. En tshirt med Hulken på blev alltså hennes julklapp (finns att se här). Rimmet är kanske lite väl långsökt, men i alla fall! (Fredrik är någon hon alltid klagar på som går henne på nerverna!)

Dags att för världen visa ditt sanna jag?

Jag med detta hjälper dig att i dina problem ta tag!

Nu behöver du inte bli arg på Fredrik för att honom bekämpa

Han kommer se hur han ska bete sig för att din nåd lämpa

God jul och gott nytt år!

Hoppas Fredrik får ont i sina tår!

2. Annika. Hon visste redan att hon skulle få knästrumpor, eftersom hon själv valde ut dom. Så det är väl inte sådär jättemycket att säga. Av henne fick jag Pongo och de 101 dalmatinerna (även den utvald).

Du får nog världens tråkigaste rim

Det blir inget tjim

När du redan vet vad du kommer att få

Äsch: Klara, färdiga, gå!

RIV

Innan du får HIV  

3. Eddie. Av Eddie fick jag en alldeles underbar sopptunna. Den är mycket välbehövd nere i Visby, och Bamse och Carro lär bli SÅ avundsjuka eftersom det är Disneys prinsessor som står modeller! Eddie fick av mig en gratis biobiljett, och det är menat att hon ska använda den när vi ska se Kenny Begins i mars. Och vi planerar även att se den i Visby.


Med detta jag ett trevligt besök i Visby hoppas få

Ja faktiskt, komikern en del djuriska lustar hos mig kan så...

Det är lätt att få dig i extas

Ge dig lite rymden och din hjärna går i kras!


Kommentarer
Postat av: Annika

DET VAR EDDIE SOM JAG FICK HIV AV FÖR NÅGRA ÅR SEN!!! Nu kommer jag ihåg. Hon hade värsta fina rimmen och allt. Ska ha kvar dem någon stans.

2008-12-21 @ 09:39:04
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0