Avslappnat, med vissa antydningar till korvmos

Outhärdligt trött är jag i denna stund. Jag ska snart ta tåget till Ystad för att umgås sex dagar med min käre vän Isa. Jag har tankat ner massor av nya låtar till min iPod för att överleva den långa resan, en salig blandning av Bob Dylan, Johnossi och Eric Clapton med flera.

Jag planerar att köpa I'm not there idag, p g a att den har dvdpremiär. Jag ser mer än fram emot att se Christian Bales, Cate Blanchetts, Richard Geres och Heath Ledgers version av Bob Dylan. Med flera. Det inköpet är en av anledningarna till att jag tankat ner Dylan-musik, jag vill känna igen soundtracket ordentligt - inte bara lite halvt. Efter att ha hört att Bales och Blanchetts Dylan ska vara mest lika med bl a sättet att tala kan jag inte annat än sörja att jag inte hinner kolla igenom intervjuer och liknande med den legendariske artisten. Men jag antar att jag överlever och får uppdatera mig senare.

Blir ni inte förvånade att jag lyckats skriva ett helt inlägg om en film där Christian Bale är med OCH lägga ut en bild med honom som huvudperson utan att en endaste gång nämnt hur otroligt snygg han är? Nu tror ni att jag tänker bekänna hur fantastiskt goodlooking han är, men ha! Det behövs inte. Det kommer aldrig att behövas, för alla vet redan sanningen. Och nu fick ni något att fundera över. See you later alligator. Eller som Buzz Lightyear hade sagt;

Till oändligheten, och vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0