I plastväxternas fängelsehåla

Just nu har jag extremt tråkigt, så jag tänker plåga er med ett ytterligare inlägg. Imorgon ska jag äntligenäntligenäntligen på The dark knight. Sedan ska jag sova hos Annika, men egentligen borde jag inte göra det eftersom vi kanske glömmer och låsa och då kommer deras misshandlare till granne in och mördar oss. Förresten; Jag drömde om den i natt (filmen), det var EXTREMT irriterande. Vi hann inte dit p g a okänd anledning. Sedan var det någon dröm om att Annika och jag gick runt på ett typ nöjesfält. Annika fick syn på en Volkswagen, och fick för sig att hon bara MÅSTE ha den. Men jag har en känsla av att drömbilen inte alls ser ut som en sådan bil för a) jag har ingen aning om hur såna bilar ser ut och b) drömbilen såg ut som en av Malins Barbiebilar.

Hur som helst; Annika ville absolut ha den bilen, och killarna som tydligen ägde den sa att vi då var tvungna att ge dem 1 och en halv joint (hela stället kryllade av marijuana-rökande typer). Vi hade dock inga pengar så vi sprang runt och försökte skaffa 1.5 joint då vi plötsligt fick för oss att gå in i en öppning (stort misstag). En vakt kom och försökte skjuta på oss, så vi fortsatte in efter vad som kom efter öppningen - en tunnlar. Det var som jättekonstigt ställe med massor av tunnlar och korridorer. Vi var fångar, tillsammans med massa andra i vår ålder. Dom som vaktade oss var lärarna från min mellanstadieskola. Och grymmast var den forna gympaläraren Danuta. För att 'underhålla oss' hade det ett rum med massa plastväxer, förstår ej dock varför det skulle göra oss sysselsatta. Min plan var att smita ut genom matsalsdörren när den var obevakad, men vi hann aldrig fly - jag hann vakna.

Extremt trist dröm att berätta om dem som inte bryr sig, men vilken tur att jag inte har läsare så slipper jag tråka ut någon! Okej, jag erkänner; Jag ljög. Jag har läsare. Oftast fyra stycken varje dag. Men de är allihop mina kära vänner + min syster. Mina vänner läser för att de är mina vänner, och min syster läser för att hon avgudar mig. Aja vi ses väl om cirka fem minuter då jag skriver ett till onödigt inlägg. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0