Intresseklubben bor i Tylösand


Stackars mig, bortkommen och ensam på Sveriges sommar snobbställe Tylösand (där av bilden, snobbilar som Ferrari). JAG ÄR SÅ EFTER. Jag ligger typ back i listan, och jag läste på Annas blogg att till och med ANNIKA har fått poäng. Herregud.

Däremot har jag idag blivit lite uppmuntrad. Jag fick några beundrare, varav två av dem var typ 24, vilket var en aning oroväckande med tanke på att a) jag är hundra gånger yngre och b) jag var osminkad. Men det visade sig att de var engelsmän, vilket säger en hel del! (för er som är lite efter är Englands befolkning överlag fulare än Sveriges) På håll såg de ut att vara lika Christian Bale och Russel Crowe, men ack så fel jag hade. På nära håll kände jag mig en aning lurad.

Och just nu snackar jag bara massa skit, p g a att jag inte har något annat att skriva. Jag får väl muntra upp mig själv genom att ta mig ner till receptionen igen senare för att utnyttja min tredje beundrare, d v s skaffa mig poäng genom att blinka till honom, smälla av en sliskig raggningsreplik och senare skaffa mig 10 genom att bjuda in honom i hissen. Angenämt! Sakna mig inte allt för mycket. Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0