Livet som stygg pojke

Eller snarare sorglig pojke. Jag är ledsen men jag KAN INTE låta bli. Och jag lovarlovar att aldrig ta upp detta ämne igen om jag inte gör en recension eller liknande. Okej? Men det går inte att undvika; Christian Bale är så otroligt äckelhet.

Idag fick jag reda på genom msn.se att han tydligen har misshandlat sin syster och mor och blivit anmäld av dem (och frisläppt mot borgen). Han är tydligen en mycket våldsam person som för tillfället är deprimerad efter Heath Ledgers död. Han och hans fru Äckelpottans äktenskap (idag fick jag reda på att de har en dotter usch&blä) är tydligen mycket dåligt för tillfället. Vet ni vad jag tänker? Nej det vet ni inte eftersom jag inte har gjort det officiellt, men tyvärr tänker göra de det: Istället för att tänka; "Åhnej han är våldsam!!!" och sedan springa iväg och gömma mig tänker jag; "Haha! Hoppas han är elak mot sin fru också så att hon dumpar honom!".

För er som inte kan tyda detta betyder det att jag är en sorglig liten fjant (ja förlåt Eddie att jag säger att jag är det) som inte bryr mig ett dugg om att han påstås vara våldsam utan vill ha honom lika mycket för det. Detta fick mig att tänka på David Döragrips tankar om att tjejer alltid gillar "Bad boys" och så är inte alls fallet. Jag vill att han ska vara mycket snäll mot mig, men inte andra. Jag sätter dock inte detta i första rum p g a a) han är en av världens sexigaste och attraktivaste män, b) jag är en mespropp som gör vad som helst för att ligga med honom och c) det finns inget c. Jag gillar i alla fall inte såkallade bad boys.

Isa påpekade så vänligt att jag inte bryr mig om att han har barn och fru, och sant; nej. Jag bryr mig lika mycket som kossor bryr sig om att få mineralvatten på flaska. Visserligen vet jag inte om kossor vill ha mineralvatten på flaska, men vi antar att svaret är; De skiter fullkomligt i mineralvatten på flaska. Hur som helst; Vill ni höra min plan? Nej ni vill inte höra min plan, för a) ni har hört tillräckligt och b) den är sorglig. Men nu vill ni höra min plan, bara för att få höra mig förudmjuka mig själv ännu mer. Min plan går ut på följande:

Jag skapar om fem år min första film som ej ännu har ett namn så vi kallar den Odjuret. Jag gör Odjuret, blir uppmärksammad i USA och England och åker till USA för att göra Married Men. Huvudrollsinnehavaren blir Christian Bale, och han får sällskap av Gary Oldman som spelar hans arbetskamrat, Maggie Gyllenhaal som hans fru och Gary Sinise eller Johnny Depp som den försupne mannen på puben. Under inspelningarna försöker jag behärska mig (i alla fall officiellt, för egentligen är det min plan att se behärskad ut) och inte tänka på hur otroooooligt mycket jag avgudar Bale eftersom han har fru och barn, det skulle ju vara hemskt om jag var hans älskarinna (ehh jag hör själv hur dåligt det låter, men såklart; det är svårt att höra något eftersom jag skriver och tänker). En dag får jag höra av min fjantiga kollega Berit (uttalas Bejrut eftersom det är USA) att han och hans fru har separerat skiljt sig och ungen som någon sida på internet för tusen år sedan påstod vara hans dotter var bara hans brorsdotter. Efter dessa nyheter går jag omtumlad in i min regissörstrailer (?) och jag börjar koka nudlar. Plötsligt knackar det på dörren, jag öppnar och DÄR står han. Christian Bale, livs levande med en svag antydan till hår i öronen men kanske jag inbillar mig för jag är så chockad att han kommit till just MIG för att dricka te. Han kommer in och vi står och ser på varandra en lång stund, plötsligt tar han ett steg närmare mig och jag ser in i hans ögon och inser att vi har något gemensamt; Vi har båda bajsgröna ögon.
- I watched you for a long time, säger han med beslöjad röst.
- I know.. öh, I mean; I hoped so, svarar jag tafatt. I've heard you're divorced.
- I know, I'm the one who told [Bejrut] to tell you.
- Why? undrar jag förvirrat.
- I knew you didn't knew it.
Tystnad. Han kommer nära mig, och jag närmar min mun hans, men han stannar mig.
- If you kiss me now I'm yours for ever. (detta är en replik ur filmen vi gör)
Jag ler, och kysser honom. Sedan har vi hett sex mot min diskbänk. Slut.

Egentligen så var min plan inte alls såhär fjantig och romantisk. Orginalversionen hade inte med någon dialog, utan det var bara att han kom in i min husvagn och vi hade hett sex mot min diskbänk. Mycket orginellt. Nu när jag läser detta kan jag inte annat än skratta åt mig själv. Jag kan vara mycket underhållande ibland, p g a mina fjantiga tankar och min livliga fantasi. Jag hoppas ingen kommenterar detta inlägg för ni skulle bara skriva elaka saker. Vilken tur att ingen kommenterar mina inlägg. Eller jo, de gånger jag skriver något om Zac Efron. HA. Jag skrev just något om Zac Efron. Livet har tydligen en ljus sida i alla fall! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Tyvärr så är jag tvungen att kommentera det här inlägget.



Emelie du har två "c:n" i stycket För er som inte! Cristian Bale kanske är psykopat i verkligheten och som gillar att slå människor, precis som i filmen American Psycho. Fast msn.se har inte alltid särskillt bra och meningsfulla saker att ta upp om kändisar och jag tvivlar faktiskt lite på om han huruvida slog någon. Å andra sidan kan han ha gjort det, vad vet jag?!!



Haha jag gillar din lilla "förspelsscen". Lite smått humoristisk! Jag tror dock inte att meningen "I knew you didn`t knew it" skulle uttalas riktigt så av honom, någonsin. Det låter också lite humoristiskt.



Den gången (den enda gången)som du nämnde Zac Efron i din blogg så blev det en rivalfajt mellan Rebecca och Jonte. Jag vet ännu inte vem han tillhör!

2008-07-24 @ 11:36:06
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Såklart han kommer säga "I knew you didn't knew it"! Han vill stötta min dåliga engelska genom att vara lika dålig själv!

2008-07-24 @ 11:41:51
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0