Torpedisk hundfjant

Kan någon i gravarnas gravstens grav berätta varför en hund stönskäller 1 km utanför mitt fönster och en annan är NEDANFÖR det och svarar som ett flåsande pervo?
Jaha. Det var inga pervohundar. Avståndshunden var en råbock eller vilket djur med horn som springer runt och skäller, och den nedanför var David - som satt i fönstret bredvid och imiterade råbocken. Vilket tur, jag som trodde att jag skulle bli tvungen att leka Rapunzel med mitt hår och släppa in den. Nu tänker ni; Du kunde ju alltid stänga fönstret? Nej kära vänner, jag är en sann djurvän. Eller så hoppas jag att detta stod med på vår lista. Jag råkar nämligen vara desperat - jag ligger sist med mina 31 poäng. Men om jag inte tillkännagett det här kunde jag låtsas att det var 41. Varför? Jo, jag misstänker nämligen att jag tappat bort listan.

Detta blev ett rörigt inlägg utan större poäng, men jag tror ni överlever. Trots allt - så älskar ni mig. Puss&kram. (jag borde verkligen sluta med det där för jag låter som en torpedisk fjant. Ännu mer nu, eftersom jag inte har en aning om vad adjektivet torpediskt betyder!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0