Välkommen till verkligheten

Jag har gjort ett stort misstag. Jag har förstört den underbara bilden jag har haft i mitt huvud i hela mitt liv. Ni vet den superkända sommarsången Ta mej till havet? Jag har alltid älskat den och Peter Lundblads röst är så perfekt. Han låter så otroligt snygg och därför har jag inte vågat söka på honom (lite Robin Hood-fenomen där). Men för ett tag sedan pratade jag med min pappa som sa att denne Peter Lundblad tydligen såg mycket bra ut som ung, alltså 80talet då låten utkom.

TJOHO, tänker Emelie och bestämmer sig för att söka efter honom. För tre minuter sedan kom jag på att jag glömt kolla upp honom, så jag tog steget och gick in på hans hemsida. FUL GUBBE. Men tappar inte modet utan går in i fotoalbumet där jag möts av bilder på Peter som ung. DAMDAMDAM -stråkmusiken som används i Psycho-. EJ SNYGG. Nu gråter jag. Nästan. Hittade dock denna bild som han ser normal ut på i alla fall. Jag får klamra mig fast vid denna, mitt enda hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0