In the summertime

                                                  

Sommar, sommar, sommar. Vi sjunger Ewert Taubes folkkära visor, dansar barfota på ängarna och badar nakna med våra bästa vänner. Tycker man ju. För tillfället gömmer sig solen bakom ett par gråa moln och det blåser. Jag sitter vid datorn och lyssnar till ljudet av msn. Så passande.
Detta fick mig att tänka på att på måndag kväll bär det iväg med kanoter tillsammans med Eddie, Anna, Isa, Annika och Matte. Tyvärr måste vi ha tre kanoter, säger min käre fader. Fan. Och ni får ursäkta mitt ovårdade språk. Och nu visar vädret att det antagligen kommer att regna den kvällen. Vad trevligt. Jesus-Sandra har väl pms eller liknande.
Trots allt så älskar ni mig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0