Scene before ? Tunboshowen -08

Vi gjorde det! Igår hade vi våra tre första föreställningar och idag har vi våra två sista. Klockan halv sex och åtta, kom på den första! Den enda som inte är slutsåld.

Varför ska man se våran show då? Jo;
- Den är mycket orginell; De andra 23 tunboshowerna som har ägt rum har teatern, danserna och solisterna inte flytit samman. I våran gör dom det och den är mer som en dansmusikal.
- Den utspelar sig genom 50-, 60-, 70-, 80-, 90- och 2000talet.
- Jag var med i manusgruppen som skapade historien.
- Jag kom på våran vaddetnuheter; Let the good times roll!
- Vi har de snyggaste tshirtarna någonsin.
- Alla tycker den är jättebra; Flera som sagt att den är bästa showen någonsin.
- Arne Weise är med.
- Om proppen går (som den gjorde andra föreställningen vi hade) så har vi ett hemligt vapen. Nämligen Jim.
- Danserna är hundra gånger bättre än övriga år (som jag sett). De är väldigt snygga och varierande

Eftersom ni borde ha någon fördel av att läsa min blogg (som om någon gör det) så ska jag avslöja vilka roller jag har; Jag är en i Beatles (Paul McCartney), mexican och mamman i familjen (både som ung och i nutid).

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0