Tunboshowen över

Igår var det fest i gropen. Vi nior skulle sörja tillsammans att vår helt underbara och grymma Tunboshow var över. Till och med jag grät. Fridas fel. Lyckades hålla mig jättejättelänge men sen kom och och sa massa snälla saker och det blev det bara;
- Neeej! Säg inget snällt! -bölböl-
Jag vill helst inte tänka på det. Jag ska istället tänka på att jag fick en kram av både Rasse och Nille. Otroligt. De var till och med de bästa kramarna.

Det var segt i gropen. Stämningen höjdes lite när 91or, 90or och 89or (?? kallar alla som jag ej känner till för 89or), men trots det hade det varit trevligare om vi nior hade fått mysa ifred. Jag hade dötrist jättelänge men orkade verkligen inte cykla hem. Men jag satte mig bredvid Rebecca, och det var Davids förtjänst att jag tillslut fick roligt. Han blir väldigt mysig, kramig och busig när han dricker. Han satt och petade alla med en pinne, det smittade av sig och tillslut satt jag också och petade på alla. Rebecca bröt av den på mitten, elaking.

Jag fick en trevlig liten kompis bredvid mig som jag har varit förtjust i sen i sjuan, då han gick i nian. Nämner inga namn, trots att ingen läser denna blogg. Han är grymt snygg och beter sig läskigt mycket som sin bror. Frågan är var hans bror var någonstans.

Imorse försov jag mig tre timmar och 45 minuter. Lyckat. Skulle varit vid skolan halv ett, och vaknade kvart i. HEHE. Aldrig försovit mig i hela mitt liv. Ringde Annika som informerade Thord och senare var det racerfart till farmor och farfar som fick skjutsa mig till Hallsta. Lindbos cabaré sög.
Gropen igen ikväll. Puss.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

1) Du ÄR kär i Rasse och Nille, alla fall var..

2) David och du va asjobbiga med era pinnar så jag hade inget val!

3) Det spelar ingen roll att du inte nämner några namn för att alla vet vem det är ändå!



.. så det så!

2008-07-08 @ 00:59:10
Postat av: Emelie

1) NEJ

2) Glädkedödare!

3) Jasså, det vem dom? vet du? :D

2008-07-16 @ 18:11:47
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0