Mitt liv som konsument

  Inhandling av såkallade nödvändiga kläder. Kortare jeans, två linnen, en topp och ett ögonfransfärg-paket. Så jag behöver i alla fall inte tänka på det på ett tag.

Jag har även funderat över den eftertraktade tonårsidolen Zac Efron (High school musical, Hairspray). Grejen är den att jag inte tycker att han är jätteful, eller ens ful. Han är sliskig och har ofta smink så att det syns, och han är omtyckt av fel personer så att säga. Småflickor som är löjligt förälskade i någon de inte känner. Jag anstränger mig för att ogilla honom helt enkelt.

Varför avslöjar jag då något så ointressant? Jo, jag känner att jag gnäller lite för mycket ibland och kanske till och med överdriver. Jag vill bara antyda mina sanna åsikter. Den här bilden som jag lagt ut nu är till och med grymt het, men det vill jag helst inte säga högt. Det vore att förolämpa James Dean genom att köpa den postern och sätta upp på vägen. Och ja; Det här var ett onödigt inlägg, jag vet. Men alla mina inlägg är onödiga så det spelar ingen roll, jag måste behålla min stil!
Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Annika

slösade du tankar på Zac Efron? DET är slöseri med värdefull tid!

2008-06-25 @ 19:33:32
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Jonte

Leave him alone! Im serious!

2008-07-04 @ 23:18:47
Postat av: Rebecca

JAG ÄR STOLT ÖVER DIG EMELIE!!!!! MEN JA HOST LEAVE HIM ALONE, BECAUSE HE'S MINE!! :M

2008-07-08 @ 00:51:20
Postat av: David

Zac Effron är EPIC PHAIL och James Dean är inte mycket bättre. Vet du att han hade sex med flera högt uppsatta män i Hollywood för att få som han ville. Om han hade varit kvinna skulle folk kalla honom hora, vilket skulle vara felaktigt, men välförtjänt.

2008-07-30 @ 00:32:14
URL: http://huck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0