Allt ni någonsin velat veta om engelsmän

Imorgon bär det av till Gotland, Visby för min del. Jag ska göra intagningsprov till Filmgymnasiet där på måndagen.
Det betyder dock att alla inlämningsuppgifter som ska in på måndagen måste vara färdiga idag. Jippie.
Jag försöker att behålla mitt lugn och försöker flyta in i någon form av brittisk andlighet genom att dricka osockrat te. Som om jag någonsin tyckt om det utan ett halvt kilo socker.
Ni vet det man brukar säga om att engelsmän dricker massor av te? Jag kan tala om för er att det faktiskt är sant. Eftersom jag råkar ha en förtjusande liten engelsk mailvän. Han dricker te oavsett om det innehåller socker eller inte. Jag undrar om han funderar på att skapa en ny image. 'Jag är alltid full'-stilen kanske inte var något för honom. Och jag tror att 'Söt svärmorsdröm som alltid dricker te'-imagen passar honom betydligt bättre.

Men nu ska jag återgå till min brittiska area! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: MAJA

svar: det håller jag verkligen med om!! och jag var nyss på Beatles Night!!!!!!!!!!! jag är lyckligast på jorden, du skulle vart där

2008-03-29 @ 23:51:12
URL: http://majajungklo.blogg.se
Postat av: MAJA

åh, härligt med Gotland!

2008-04-06 @ 13:05:24
URL: http://majajungklo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0