Den dagen jag sörplar te

Jag har den senaste tiden tjatat på mina älskade föräldrar att vi ska åka till London, och nu (äntligen, äntligen!) har de svarat på mina böner.
I mitten av juni bär det av och jag har redan börjat planerat. Jag tänker vara supersofistikerad med solglasögon och jag kommer att sitta i Hyde Park och läsa den engelska utgåvan av Försoning. Är ni inte avundsjuka?
Men jag lovar; När jag står utanför Harrods ska jag skänka er stackare i Sverige en liten tanke!

Jag har också för avsikt att träffa min engelske mailvän George. Egentligen bor han på sydkusten men som jag uppfattar det praktiserar han på ett hotell i London under min vistelse. Dessvärre liknar han inte den där ursnygge killen som motsvarar Gucci i Synsams solglasögonreklam, (och inte ens sötisen James McAvoy!) utan han ser snarare ut som en typiskt trist engelsman.
Jag får känslan av att han är en tönt också eftersom han dricker typ hela tiden och verkar tycka han är astuff för det, men jag ska inte vara nedlåtande. Alla har vi ju våra handikapp. Men mer om mina senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0