Filmtitlar åt alla!

image3
Idag gott folk så
har vi faktiskt tre hela filmer att se fram emot på vita duken (enligt mig alltså);

- Arn - Riket vid vägens slut 22 augusti
Enligt mig var första filmen dödligt underhållande på grund av Arns vattniga ögon, mesiga sätt och oskuld och det vi har att se fram emot under nästa är Arnis äckliga skägg och Cecilias "Jag väntar på dig" med djup såkallade romantisk röst. Och ja, vad vi väntar på denna film.

- Mamma Mia 11 juli
Med Stellan Skarsgård, Colin Firth och Meryl Streep som lockar kommer jag inte kunna låta bli att se den. Jag menar; Vem kommer det egentligen?

- Harry Potter och halvblodsprinsen 21 november
Jag är ett stort fan och både film och bok och jag kan knappt bärga mig! Synd att Gary Oldman nu är struken ur rollistan (han är en av mina favoritskådisar) men jag hoppas att Harry har hemskt sorgliga drömmar där vi kan få återse honom.


Sedan har förstås filmåret 2008 förvånat mig trots att det bara är mars. Och jag som trodde att de riktigt bra filmernas tid var förbi! Dessa får du inte missa:
- Försoning
- Juno
- Sweeney Todd

Själv ska jag se There will be blood, No country for old men och 'Lust, caution'. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0