Tilllåt mig att drömma

Detta är mitt fjärde inlägg idag, om jag räknat rätt, och det beror inte på att jag inte har ett liv utan det beror på att jag undviker den ernorma hög av läxor jag har för tillfället. Som om ni skulle bry er!

Igår såg jag filmen To Catch a Thief med Grace Kelly som är sagolikt vacker. I den filmen bär hon tre överdrivet vackra klänningar som jag verkligen avgudar (se en av dem nedan). Det är en sådan jag drömmer om att bära på mitt bröllop eller en studentbal.
När jag var i London för första och enda gången såg jag en underbar klänning på Harrods. Jag kommer inte ens ihåg hur den såg ut förutom att den var rosa och att tyget såg ut som något ur en dröm. Inte för att jag hade råd med något i det varuhuset!

Nej nu ska jag faktiskt ägna mig åt min engelskauppsats.

image2


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Om du inte redan är med, så passa på:
http://junitjej.blogg.se/1206204893_t.html
Kl. 18.00 ikväll drar jag en vinnare.
Ha en trevlig helg! ♥

2008-03-28 @ 14:48:25
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0