Vi har alla våra hemliga begär

Kommer ni ihåg när man var liten och var kär i ungefär hundra killar?
När jag var liten skapade jag en antiklubb mot alla de där läckerbitarna alla avgudade. Det vill säga; Johnny Depp, Orlando Bloom, David Beckham och Ashton Kutcher. Jag trodde aldrig att jag en dag skulle dregla för deras skull!
Ashton Kutcher avskyr jag dock fortfarande. Han är slibbig och är en dålig skådis.

Men jag försöker lägga resten bakom mig. Jag tror faktiskt alla försöker det för dagens snackispojkar råkar vara Zac Efron och Björn Gustafsson. Mitt problem råkar vara; Jag tycker inte om att tycka om saker som exakt alla andra avgudar. Faktum är;
- Björn Gustafsson är rolig
- Han är söt
- Till och med hans frisyr passar honom trots att den inte borde göra det. Killen jag var kär i i femman hade en exakt kopia av den och passade honom alldeles utmärkt, men Björn råkar faktiskt vara 21 ?! Mysterierna tätnar, han kanske egentligen är min miniföredetting som är sänd till framtiden. Jag är öppen för förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0