Bered er

Isa Dahlberg (länk här bredvid) påpekade på sin blogg att MIN blogg innehöll alldeles för lite Klas-Jesus - deras påhittade gud. Jag tänker bara att säga att så fort jag kommer hem till Västerås (i helgen) ska jag skriva ett debattinlägg om denna förskräckliga anklagelse. Faktan jag behöver för inlägget minns i en bok där hemma och det är anledningen att ni måste vänta ett tag tills kriget bryter ut! På ett trevligt sätt alltså.

PS. Nej, Isa, du har inte mer liv än mig! :D Sims i helgen?

Kommentarer
Postat av: isa

och det FRÅGAR du?

2008-11-20 @ 21:15:02
Postat av: Emelie

Det verkar så!

2008-11-21 @ 05:48:03
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0