Dagens i-landsproblem

Ni vet såna där presentations-lekar som man ALLTID gör? Man säger sitt namn och sedan något man tycker om. Sedan finns det massa varianter men principen är den samma. Jag vill alltid säga något orginellt och personligt, men lyckas ALDRIG. Idag hade vi en sådan. Grejen är den att man alltid blir superstressad och så viner det massa ideer i huvudet. Och då blir man sådär galen att man pratar med sig själv i skallen.

Tankekonversation med mig själv: (jag har för vana att bli en fjortis-bitch mot mig själv i huvudet)
Jag  - Hej jag heter Emelie och gillar... Stellan Skarsgård?
Jag - Men hallå det låter skumt. Typ som om du är värsta 50årigamänliggar-flickan. 
Jag - Alexander Skarsgård då?
Jag - Du är medveten om att du låter som en liten fjant som gillar Zac Efron men tagit ett steg längre?
Jag - MEN JAG KAN INTE KOMMA PÅ NÅGOT. bajsbajsbajs bråttom. Det är Sallys tur nu.. Tchaikovsky då?
Jag - a) du kan inte uttala hans namn ens, b) du sa det förut och du ÄR faktiskt medveten om att man låter som om man försöker mer djup och mogen än de andra men det slutar bara med att alla tycker att man är mobbad.
Jag - Barbie!
Jag - Du har inget vettigt eller normalt argument.
Jag - Skriva då?
Jag - Så orginellt..

Ni fattar. Det slutade med att jag sa att jag tyckte om min lillasyster. Och alla sa 'aaaaaw'. Så gulligt. Jag ska skriva en lista. Det kan hända att ni får se den. Nästa gång ska jag vara orginellast och inte Andrea med sina tyska nudister. PUSSHEJ.

Kommentarer
Postat av: Malinn.

Hahahahahaha

Sa DU att du gillade mig inför hela din klass? :o :D

Vad snäll du är, då ska jag säga att jag gillar min syster när jag blir med om samma grej!

ÄLSKAR DIG SYSTER :D <333

Saknar dig. Vill hälsa på, ocj föresten jag har klippt mig :) twiggy frilla blev det,

skoja

Kram och PUss och Kram och puss

Malin

Postat av: Malinn.

Du kanske inte ens vet hur twiggy frilla ser ut, kortkortkortkort är den och lite lugg. ; Hon var stor modell långt tillbaka på istiden typ, neej kanske inte så långt tillbaka, aja ska inte tjata ut din dyr bara tid, callar dig sen istället, och föresten så fick jag VÄRSTA kontakten med anonym igår, och det är VÄSRSTA stort. Kram i puss

Malin

Postat av: En töff liten irreterande fjärt.....

Vill du veta föresten varför jag skriver så Ointressanta långa blogg inlägg?!

Svar: Jo för att du får så extremt lite komentarer av andra roliga personer, så tänkte vara lite snäll så alla tror att du har värsta stora bloggtittar,jag vet inte vad det heter, så sktriver något som alla fattar vad jag menar men

PussiKram Malin

Postat av: En töff liten irreterande fjärt.....

Föresten jag skrev fel,det heter inte blogginlägg, komentar med två m kanske...

:D

Postat av: Annika

Din syster spammar dig!

2008-11-13 @ 16:30:23
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0