Emelies önskelista 2008

Äntligen. Jag tänker inte skriva exakt allt jag vill ha (på grund av att den önskelistan sitter på kylskåpet hemma i Åskebro), men det allra mesta.

Emelies önskelista julen 2008

- Playstation 2
- Lego frakttåg
- Singstar: Abba+micset, Svenska disney
- My sims Kingdom DS
- LEGO Batman DS
- The sims 2 Apartment pets DS
- Coco Mademoiselle
- i.d. bare minerals puder
- Primer från Make up Store
- Mascara: Chanel de exceptionnel (?)
- Barbie Prinsessbox
- Harry Potter 2 Advance (blocket)
- Georgia Nicholson, nyaste boken
- Gossip Girl: Älskar, älskar inte. och sen den senaste svarta som jag inte minns namnet på

Något roligt ni önskar er? Julklappstips är också väldigt välkomna i kommentarena.


Kommentarer
Postat av: jesper

lego batman suger, riktigt jävla astråkigt faktiskt. ska du ha lego kolla upp lego star wars

2008-11-28 @ 22:36:17
Postat av: sally

jag vill nog oxå ha barbie princessbox ^^

2008-11-29 @ 00:25:42
Postat av: Emelie

Jesper: Jag har redan spelat ut båda Lego Star wars, så jag tänkte gå vidare!

2008-12-01 @ 13:01:26
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är en ängel

2008-12-01 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0